zondag 15 februari 2009

Spaghettiface!

Laatst ben ik weer eens aan het scrapalbum voor mijn dochter verder gegaan. Gebruik makend van een schets van pagemaps (oktober 2006) ben ik begonnen met een zeegroen cardstock.


The other day I worked again on the scrapalbum for my daughter. Using a sketch from pagemaps (october 2006), I started with a green cardstock.







Daarna heb ik de naaimachine op tafel gezet. Ik wilde graag een keertje proberen om m'n oude hobby met m'n nieuwere te combineren. En dat gaf een heel leuk resultaat. Om te beginnen is het een gewoon zigzagsteekje geworden, maar misschien dat er in de toekomst wel andere leuke steken op m'n layout komen.

Afterwards I took my sewingmachine. I wanted to try to connect my old hobby with my newer one. With lovely results. I started with an common zig-zag stitch, but maybe in the future more different stitches will appear on to my lay-outs.



De lay-out is aangekleed met bloemetjes van Prima Marketing. De kleur groen was precies de kleur groen van het cardstock. Verbazingwekkend!


I decorated the lay-out with flowers from Prima Marketing. The green color of the flowers was excactly the same color as the cardstock. Amazing!






De rechterpagina is ongeveer de zelfde als de linkerpagina, maar sommige items heb ik net op een ander plek geplaatst. Zo krijg je verschillende pagina's, maar toch een eenheid.


The rightpage is about the same as the leftpage. I just placed some items at a different spot. You get two different pages, but they match perfectly.






Deze doodle heb ik gemaakt met een sjabloon van Chatter Box, de doodlegenie whimsical. Bovendien heb ik zelf nog gedoodled met de zwarte calligrafeerstift van Lehmann & Weber.
This doodle I made with a template from Chatter Box, the doddlegenie whimsical. Futhermore I doodled with my black calligraphy pen from Lehmann & Weber.






De foto's heb ik "vastgezet" met kleine zwarte ancors en brads. Het gele lint komt van Rayher en het rode komt van de markt.

The pictures are "attached" with little black ancors and brads. The yellow ribbon is Rayher's and the red one I bought on the markedplace.



Verder heb ik de witte puzzelstukken beplakt met geel cardstock en ook de foto's zijn gemat met hetzelfde cardstock. De foto's heb ik, voordat ik ze heb uitgeprint, bewerkt in Photoscape. Een erg leuk programma, waar je leuke resultaten kunt krijgen door middel van de verschillende effecten.


I glued yellow cardstock on my white puzzlepieces to match the mats under the photo's. I edited those in Photoscape, before printing them. It's a very easy programm, which gives nice results using different effects.




Het is weer een leuke toevoeging geworden in het scrapalbum voor mijn dochter. Wat vinden jullie ervan?
It became a cute addition to the scrapalbum for my daughter. What do you think?

2 opmerkingen:

Christina zei

Den ble utrolig flott og flotte farger

Jeanet zei

Owwwww superrrrr leuk en wat een toetje die dochter van je om op te vreten hihihi!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...