zondag 1 februari 2009

En sjuende sans

Omdat ik voor 2009 geen leuke agenda kon vinden, heb ik er zelf ééntje gemaakt. En omdat we hier in Noorwegen wonen, heb ik 'm natuurlijk een Noorse naam gegeven. Zoals de noren zeggen: je zevende zintuig.


Because I couldn't find a nice agenda for 2009, I made one myself. And because we live here in Norway, I gave it a norwegian name. As the Norwegians say: your seventh sence.






Het boek zelf heb ik gekocht bij boekwinkel Notabene. Voor de titel heb ik gebruik gemaakt van mijn moeders cricut. Ik vind de bedelachtige letters erg leuk. En een bijpassend lint om ze aan te rijgen, maakt het plaatje compleet.


I bought the book itself at the bookstore Notabene. For the title I made use of my mothers cricut. I very much like the charm-like letters. A nice ribbon made it complete.






De bladzijden waren blanco. Deze heb ik beplakt met dubbelzijdig papier van Panduro, Tilda papercraft. De weken heb ik gezet in een excelbestand en per bladzijde heb ik nu een week. Ik heb het uitgeprint op creme cardstock.

Of course the pages were blank. I covered these with doublesided designpaper from Panduro, Tilda Papercraft. I made an excelfile for the weeks and on each side I have now one week. I printed these on creme cardstock.


De namen van de maanden heb ik gestempeld met ready2stamp van siriushobby met de heerlijke zoete kleur versacolor raspberry. Om het een mooi effect te geven heb ik de stempels bewerkt met embossing powder clear van Ranger.
The names of the months I stamped with ready2stamp from Siriushobby using he sweet colour versacolor Raspberry. To give it a beautiful effect I embossed with embossing powder clear from Ranger.


Het is een mooi boek geworden, waar we als gezin veel plezier van zullen hebben.
It became a nice book, what we, as a family, can enjoy.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hartstikke goed gedaan hoor. Hoop dat je er heel veel afspraken in mag zetten.
Mam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...