woensdag 29 oktober 2008

Nog een aantal kerstkaartjes

Onlangs heb ik nog een paar kerstkaartjes gemaakt. Voor het "God Jul"-kaartje heb ik designpapier gebruikt van Basic Grey. De lintjes komen van Making Memories en Artemio. En de stempels van Panduro-hobby.

Omdat de zwarte God Jul-stempel een beetje wegviel tegen de achtergrond, heb ik 'm nog even aangezet met de witte stift van Glaze 3D-roller.


Het "Happy Holidays"-kaartje is ook gemaakt met designpapier van Basic Grey. Met een stukje van Making Memories lint voor de leuke tekst. De vlokjes zijn van Dress it up. Rondom de stempel heb ik de randen aangezet met inkt.

Een leuke vilten ster uit de kinderknutselcollectie van Zeeman maakt dit kaartje af (vind ik!).



Bij onze hobbywinkel in Arendal zag ik een pakket van Panduro-hobby liggen om kerstkaarten te maken. Het was niet zoveel werk om de 10 kaartjes te maken. Er zaten voorbeelden bij, maar je kon natuurlijk ook je eigen inzicht gebruiken om er een paar leuke kaartjes van te maken.


Wel zat alles in het pakket, kaarten en enveloppen, plaatjes om uit te knippen, lint, gouden decoratielijm en een klein tubetje lijm van panduro om alles in elkaar te zetten. En daar ben ik erg over te spreken, de alleslijm van panduro. Ik heb dan ook een grote tube aangeschaft. Het is zeer sterke lijm en vast is ook echt vast.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...