vrijdag 24 oktober 2008

Kerstkaarten

Ik heb al wat kerstkaarten gemaakt. Meest met materiaal wat ik uit Nederland al had meegebracht. Het papier van het onderstaande kaartje komt van Basic Grey en Imaginations. De rubbon is van Bo Bunny en de kleine handschoentjes komen van Dress it Up.



De kleurencombinatie blauw-wit vind ik ook altijd mooi voor een kerstkaart. De blauwe "Happy Holidays"-kaart heb ik gemaakt van papier van Chatterbox. De rubbon is wederom van Bo Bunny en het lintje is gewoon breigaren.


Waar je ook iemand een plezier mee kunt doen, is een lekker kopje thee. Verpak het in een leuk kaartje en je hebt gegarandeerd succes. Ik heb blauw en rose cardstock gebruikt en designpapier van Basic Grey. De sneeuwvlokjes zijn gemaakt met een ponsje en voor de tekst heb ik de dymotang gebruikt.



Eigenlijk heel simpel maar met mooi papier, wat ik nog 1 vel van had liggen en waar ik niet meer weet waar het van is (helaas!), het volgende kaartje gemaakt. De vlokjes heb ik weer uitgeponst. Een mooie magnoliastempel en wat bijpassende knoopjes.

Ik ben eens van de klassieke kleuren afgeweken en heb twee moderne kaartjes gemaakt voor Kerstmis. Op gewoon wit cardstock een leuke achtergrond gestempeld met de stempels van Artemio. Een mooie swirl van Hero Arts gestempeld en het woordje "merry" heb ik gemaakt met het Pixie Curlz Alphabet Set. De bloemen komen van Prima Flowers en de chipboardletters zijn van Prima Marketing.



Hopelijk krijgen jullie een indruk van het soort kaartjes die ik leuk vind om te maken. Inspiratie haal ik van het internet, uit tijdschriften en hobbyboekjes. Als jullie vragen hebben stel ze me gerust.
Nog een fijne zondag!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...