zaterdag 3 september 2011

50... Amazing


My teammie, Carol from Christmas Challenges {with sketches} had her 50th birthday a little while ago.  I made this card for her. 


I stamped three times, the books two times and the girl one time. I used one of my shaped scissors and dotted the pointed areas. 


A big 50 could not be missed.


I coloured this missy and her books with my copics:

skin: E000/50/51/53
sheeks: E93
hair: E31/33/35
shoes: YG11/13/17
butterfly and ruches: Y35/38
suite: promarkers from my friend Anne Karin (thank you girl!)
books: R81/83/85
B91/93
BV01/02
YG11/13
Y32/35/38
E31/33
shadow: W2/4
blender

What do you all think of this card? Please let me know, OK? I love to hear from you...

Have a nice weekend!


8 opmerkingen:

Dina zei

ziet er prachtig uit en super gekleurd

*mieke* zei

Wat een mooie kaart Nicole, met hele vrolijke papiertjes ook!
Groetjes Mieke

Carol zei

I thought it was gorgeous Nicole and it is now residing in my keepsake box. Many thanks again. Carol x

Ans zei

Heel erg mooi gedaan Nicole. Kleurencombinatie geweldig!
Mam

*Ellen* zei

wat een vrolijke kaartje, prachtig in die kleurtjes

Helen zei

Wat een ontzettend mooi kaartje. Ook leuk gedaan met de laagjes. Groetjes.

Marlies zei

Een hele mooie en vrolijke kaart Nicole!
groetjes, Marlies

Anneke zei

Prachtige kaart is dit Nicole :)
Groetjes Anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...