donderdag 19 maart 2009

Labour of love

Ik wilde eens een ander formaat kaart maken. Het is een rechthoek geworden. Perfect voor een klein verhaaltje verteld door Penny Blacks egeltje. Ik ben in de weer gegaan met restanten cardstock en designpapier.
I wanted to make a different size card. It became a rectangle. A perfect size for a little story told by Penny Blacks hedgehog. I got busy with some pieces of cardstock and designpaper.




De bloemetjes die ik heb gebruikt zijn Prima flowers.
Of course I used little flowers of Prima.


Na het opplakken van het designpapier, de 3 plaatjes van het egeltje (die overigens alleen aan de onderkant vastzitten) en de bloemetjes, heb ik 4 gaatjes geslagen bovenin de kaart. Het organzalint heb ik er helemaal doorheen geregen. Vervolgens 4 brads om het lint strak op zijn plaats te houden en het kaartje was klaar.
After attaching the paper, the 3 illustrations of the hedgehog (which are only glued on the bottom) and the flowers, I punched 4 holes at the top of the card. The organzaribbon is going through all the way so you can also see the ribbon on the backside. Finally I used 4 brads to keep the ribbon in place. And voila, my card was ready.


Het is een leuk simpel kaartje geworden, wat vinden jullie?
It is a nice simple card, what do you think?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is een heel mooie kaart geworden. Misschien wel simpel, maar het hoeft niet altijd overdone te zijn toch.

hennie8 zei

Hoi Nicole
Wat een leuk kaartje , ja het wordt voorjaar en dan komen de egeltjes weer . ook mooie kleuren combinatie
Groetjes Hennie

Riet zei

what a gorgeous card Nicole.

hugs Riet.x

marielle zei

Ik vind het een schattig kaartje, die egeltjes zijn geweldig he?
gr. marielle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...