woensdag 25 maart 2009

Besloten..

Aangezien ik nog een hoop kaartjes "op de plank" heb liggen, die nog op m'n blog moeten, heb ik besloten dat ik niet meer alle details van de gebruikte materialen erbij ga zetten. Dit neemt namelijk er veel tijd in beslag. Tijd die wil besteden aan nog veel meer, dan alleen maar bloggen. Zouden jullie toch iets willen weten over de gebruikte items, kun je dit mij altijd vragen. Onder mijn profiel kun je mijn emailadres vinden.



Because I have many cards made, which I haven't yet put on my site, I decided to leave the details of the used materials behind. This takes up a lot of time. Time I want to spend on much more, than just blogging. Do you want to know anything about the materials I used, you can always ask me. You can find my emailadress under my profile.

1 opmerking:

hennie8 zei

Hoi Nicole
Je kaartjes zijn weer schitterend, en je moeder heeft weer wat nieuwe leuke spulletjes gekocht.Dus de kaarten worden nog mooier. Het was hardstikke gezellig vandaag . Vond het erg leuk om haar persoonlijk te ontmoeten.De koffer zit helemaal vol , dus je krijgt het druk , , met al die nieuwe spulletjes.
Er komen vanavond ook al foto`s op het H J , dus misschien , kun je dan zien , hoe gezellig het was.
Wens je nog een fijn weekend
Groetjes Hennie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...