dinsdag 13 januari 2009

A last Christmas card

Mijn laatste kerstkaartje wil ik je niet onthouden. Het is de workshopkaart uit de Cards Only nummer 4. Om te beginnen heb ik rood cardstock gebruikt en het mooie designpapier van Basic Grey, fruitcake.

Here is my last christmascard. It is the workshopcard from the dutch magazine Cards Only nr. 4. I started with red cardstock and the beautiful designpaper from Basic Grey, fruitcake.



De leuke stempels zijn van Panduro, welke ik heb ingekleurd met m'n aquarelpotloden en waterpen. Het lint met de tekst Merry Christmas en Happy Holidays zijn van Making Memories.

The cute stamps are Panduros. I coulored them with my aquarelpencils and waterpencil. The ribbon with the words Merry Christmas and Happy Holidays are from Making Memories.


De tekst heb ik geprint met de computer en de prachtige swirl is van Autumn Leaves, Flourishes.

The tekst on the tags I printed with my computer. The beautiful swirl is from Autumn Leaves, Flourishes.





De bloemetjes op de voorkant van de kaart zijn van Prima Marketing. De bloemen binnen in de kaart heb ik geponst.
The flowers on the front are from Prima Marketing and those in the card I punched out.

Hopelijk vind je het net zo'n leuk kaartje als ik. Laat het eens weten en laat een berichtje achter.
I hope you also think it became a nice card. Let me know and leave me a message...
Groetjes Nicole

1 opmerking:

Anoniem zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt hoor. Bijna jammer om hem te versturen. Ook een hele duidelijke beschrijving.
Mam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...